Gyvename planetoje, kurioje daugiau nei 70% paviršiaus užima vanduo, todėl natūralu, kad vandenyje yra gausu įvairių žuvų.
O žvejyba yra puikus sportas ir atpalaiduojantis hobis, su skaniais prizais.
Tačiau jei žvejyba jums ir ne prie širdies, žuvies įsigysite betkuriame prekybos centre.

Žuvis nėra vien tik skanus maisto produktas, tačiau ir labai maistingas. Žuvyje yra baltymų, vitaminų, mineralų ir sveikųjų riebalų.
Konkrečiau – žuvis yra idealus Omega-3 rūgščių šaltinis, kurios turi svarbų vaidmenį organizme.

Užtenka valgyti žuvį tik 3 kartus per savaitę, kad ženkliai pagerintume savo sveikatą:

  • stiprinama imuninė sistema,
  • gerinamas kraujo krešėjimas,
  • subalansuojama cholesterolio kiekis kraujyje,
  • mažinami raumenų ir sąnarių skausmai,
  • palaikoma gera smegenų ir nervų veikla,
  • kovojama su depresija ir lėtinami senėjimo procesai.

Pasak daugelio tyrimų, žmonės valgantys daug žuvies yra ne tik laimingesni, bet ir yra malonesni, nei tie, kurie jos nevalgo.

Žuvų taukai

Kiekviena mūsų kūno ląstelė yra apsupta membranos, kuri yra sudaryta iš riebalų rūgščių. Ši membrana užtikrina, kad ląstelės gautų pakankamai reikalingų maistinių medžiagų ir tinkamai pašalintų toksinus.
Sudarytos iš riebalų, ląstelių membranos atitinkamai priklauso nuo to, kokius riebalus mes valgome.



Siekiant išlaikyti vientisumą ir sklandumą, ląstelėms reikia sveikos membranos. Tai užtikrina gerą bendravimą su kitomis ląstelėmis ir gebėjimą sulaikyti vandenį bei svarbias maistingas medžiagas.
Visi riebalai, kuriuos suvalgote, būna įtraukti į ląstelių membranas ir priklausomai nuo riebalų rūgščių tipo, vyksta ląstelės augimas.
Sotieji riebalai yra kieti kambario temperatūroje, o nesotieji išlieka skysti net šaldytuve.

Tyrėjai mano, kad dietos, kurių sudėtyje yra daug sočiųjų arba hidrintų riebalų, gamina membranas, kurioms trūksta sklandumo, o dietos, kurių sudėtyje yra daug Omega-3 riebalų rūgščių, gamina puikias ir sveikas membranas.

Omega-3 riebalų rūgštys taip pat garsėja savo gebėjimu pagerinti kraujotaką, užkirsti kelią širdies ir kraujagyslių ligoms, sumažinti, aritmijos riziką, sumažinti lipidų kiekį kraujyje ir užkirsti kelią perdideliam kraujo krešėjimui.

O, ar žinojote, kad be viso to, dar ir lengvai atsikratysite keletos kilogramų be jokio vargo, jei vartosite Omega-3 žuvų taukus.
Taip yra todėl, jog viena iš sudedamųjų rūgščių, išskiria hormoną leptiną, kuris turi savybę slopinti apetitą.
O kadangi visi hormonai veikia sinergiškai, tai insulino kiekis kraujyje bus reguliariai tikrinimas.