patarimai-kaip-priaugti-svorio

Tikriausiai nesuklysime sakydami, kad vienas iš dažniausiai užduodamų klausimų sportuojant yra – kaip priaugti svorio?
Vieniems tai labai lengvas dalykas, tačiau kitiems itin sudėtingas tikslas.



Pateikiame keletą Arnoldo patarimų tiems, kuriems yra sunku priaugti masės:

  • Valgykite 5-6 kartus per dieną, mažomis porcijomis.
  • Valgykite angliavandenių praėjus 30min po treniruotės.
  • Ilsėkitės bent 3 dienas per savaitę.
  • Miegokite 8 ar daugiau valandų per dieną.
  • Suvalgykite apie 30-50g proteino su kiekvienu pavalgymu, kas 3 valandas.
  • Nevenkite nesočiųjų riebalų, kadangi jie kelia hormonų lygį.
  • Suvartokite apie 60-100g angliavandenių per dieną.
  • Valgykite ne daugiau nei 3 kiaušinius per dieną.
  • Pakeiskite jautieną ir kiaulieną į vištieną ir žuvį.
  • Venkite cukraus – jame gausu tuščių kalorijų. Geriau suvalgykite vaisių ar daržovių, juose gausu angliavandenių.
  • Vartokite maisto papildus ir proteino kokteilius, kad gautumėte reikalingą proteino dienos normą.