Kokiu paros metu kokį maistą yra geriausia valgyti?

Ar žinojote, kad visiems puikiai žinomi ir gerai vertinami sveiki ir natūralūs maisto produktai gali būti ne tokie jau ir sveiki bei suteikti daugiau žalos nei naudos mūsų organizmui, priklausomai nuo to, kuriuo paros metu yra valgomi?
Žemiau pateikiame sąrašą (tik keleto iš daugelio) produktų, su prierašu kada juos valgyti yra sveika, o kada ne.


Bananai

Pusryčiams – stiprina imuninę sistemą, gerina odos būklę.
Vakarienei – gali sukelti gleivinių formavimąsi bronchuose ir apsunkinti virškinimą.

Obuoliai

Pusryčiams – obuoliuose yra pektino, kuris mažina cholesterolio ir cukraus kiekį kraujyje.
Vakarienei – tačiau pektinas yra sunkiai virškinamas naktį, taip pat obuoliai didina skrandžio rūgštingumą, todėl vakare geriau susilaikyti ir obuolių nevalgyti.

Bulvės

Pusryčiams – bulvių krakmolas gali mažinti cholesterolį, o pačiose bulvėse yra nemažai naudingų mineralų.
Vakarienei – vakarienei bulviniai patiekalai nėra gera idėja, kadangi bulvėse yra daug kalorijų, todėl vakare valgydami bulves galite priaugti papildomų kilogramų.

Pienas

Pusryčiams – pienas gali būti sunkiai virškinamas (nebent išgėrus pieno ketinate aktyviai judėti).
Nakčiai – tačiau šiltas pienas prieš miegą nuramina visą kūną ir padeda geriau miegoti naktį.

Riešutai

Pietums – įtraukę riešutus į savo pietų patiekalą sureguliuosite kraujo spaudimą.
Vakarienei – tačiau valgydami riešutus vakare galite priaugti papildomų kilogramų.

Apelsinai

Užkandžiams – pagerina virškinimą ir medžiagų apykaitą.
Pusryčiams – dirgina skrandį ir sukelia gastritą.

Pomidorai

Pusryčiams – pagerina virškinimą ir medžiagų apykaitą.
Vakarienei – sukelia skrandžio patinimą.

Ryžiai

Pietums – dienos metu medžiagų apykaita yra greičiausia, todėl geriausiai panaudosite gaunamus angliavandenius.
Vakarienei – gali privesti prie svorio padidėjimo.

Juodasis šokoladas

Pusryčiams – suteikia antioksidantų, kurie lėtina senėjimą ir mažina širdies ligų riziką
Kaip užkandis – didina riebalų kiekį kūne.

Džiovintos datulės ir abrikosai

Pusryčiams – pagreitina medžiagų apykaitą ir paruošia „darbui“ virškinimo sistemą.
Vakarienei – gali sustoti virškinimas ir prasidėti pilvo pūtimas.

Sūris

Pusryčiams – valgomas nedideliais kiekiais gali užkirsti kelią viršsvorio augimui.
Vakarienei – kadangi yra sunkiai virškinamas, todėl gali sukelti skrandžio sustojimą bei viršsvorį.