Vegetarai dažnai bando įtikinti žmones, valgančius viską, kad mėsa yra labai nesveika mūsų organizmui.
Dėl to, jog jie patys jos nevalgo ar dėl to, jog tai yra tiesa? – niekas nežino.
Ką mes tikrai žinome, tai kad mėsa tikrai nėra nesveika.

Mėsa yra labai maistinga, joje gausu vitaminų B12, B3, B6, geležies ir cinko, visa tai, ko mūsų organizmas pats negali pasigaminti.
O kaip žinia, B grupės vitaminai yra itin svarbūs, ypač tiems, kurie kenčia nuo nemigos, agresijos, silpnumo ir silpnaprotystės.
Visa tai nutinka, kai organizmas negauna pakankamai B grupės vitaminų.

Taip pat, jei jus nuspręsite sportuoti ir propoguoti sveiką gyvenseną, mėsa turės lemiamą vaidmenį jūsų gyvenime.
Joje yra baltymų, kurie padės formuoti raumenis ir gerins kaulų funkciją. Be to mėsa geriau degina riebalus.

Mėsoje yra amino rugščių, kurių organizmas, taip pat, negali pats pasigaminti.
Viso yra 9 amino rūgščių tipai, kurių reikia mūsų organizmui, o mėsos riebaluose yra visos šios 9 rūšys amino rugščių.
Štai kodėl, žmonės, kurie valgo mėsą, turi daugiau raumenų ir energijos, nei tie, kurie jos nevalgo.



Kai kurie žmonės mano, kad jei valgysime mėsą, padidinsime susirgimo diabetu ar širdies priepuolio riziką, bet tai yra klaidinga nuomonė.
Nėra nustatyta jokio ryšio tarp širdies ligų ir mėsos vartojimo.

Žinoma, reikėtų paminėti vieną svarbų dalyką, kad kalbama apie natūralią mėsą, o ne perdirbtą – perdirbta mėsa yra pavojinga, bet neapdorota ne.